Ceny, terminy, płatności, kontakt

Płatności onlie

1. Jaki jest koszt tłumaczenia?

Cena jest uzależniona od poziomu trudności tekstu. Tłumaczenie tekstu naukowego lub specjalistycznego (np. medycznego) będzie droższe od tekstu o tematyce ogólnej. Aby dowiedzieć się, ile będzie kosztowało tłumaczenie Państwa dokumentu, zapraszamy do wypełnienia formularza wyceny.

2. Kiedy otrzymam informację o koszcie tłumaczenia?

Wyceny tłumaczenia wysyłane są najczęściej zaraz po otrzymaniu zapytania (nadesłanego w godzinach pracy, czyli od 9:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku). Wycena zapytań przysłanych po zakończeniu pracy Biura jest wysyłana następnego dnia.  Jeśli zależy Państwu na szybszej wycenie, zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

3. Co to jest strona rozliczeniowa?

Strona rozliczeniowa to jednostka rozliczeniowa składająca się z 1500 znaków ze spacjami. W przypadku tłumaczenia uwierzytelnionego (przysięgłego) składa się ona z 1125 znaków ze spacjami.
Stosujemy również rozliczenia na słowa.

4. Czy istnieje możliwość sprawdzenia ile stron rozliczeniowych zawiera mój dokument?

W większości programów edycyjnych istnieje funkcja statystyki wyrazów, z której należy odczytać informację nt. ilości znaków ze spacjami. Ilość stron obliczeniowych otrzymamy, dzieląc tę wielkość przez 1500 (liczba znaków mieszcząca się na jednej stronie rozliczeniowej).

5. Ile trwa okres oczekiwania na tłumaczenie?

Zwykle tłumaczenie testu realizowane jest na następny dzień od momentu dokonania przelewu odpowiedniej sumy pieniędzy na konto Biura Tłumaczeń i przesłania potwierdzenia dokonania przelewu. W przypadku tekstu o większej ilości stron, termin realizacji uzgadniany jest bezpośrednio z tłumaczem.

6. W jakich okolicznościach można liczyć na rabat?

Zawsze staramy się w wycenach podawać najniższy, akceptowalny przez nas koszt usługi. Cena końcowa zależy od specyfiki tekstu, ilości oraz oczekiwanego terminu realizacji. Jednak czynnikami umożliwiającymi uzyskanie dodatkowej bonifikaty jest fakt cykliczności zleceń i terminowe realizowanie płatności. W przypadku przedpłaty 100% przyznajemy najczęściej rabat w wysokości 5%.

7. Jak można zapłacić za wykonaną usługę?

Aby zapłacić za nasze usługi proponujemy skorzystać z następujących możliwości:

* Przelew bankowy:
[wstawić dane i nr konta bankowego]
* Online bezpiecznym kanałem płatności internetowych w systemie ssl.dotpay.pl.
* Osobiście w Biurze Tłumaczeń.

8. W jaki sposób można dostarczyć materiały do tłumaczenia?

Materiały można dostarczyć, wysyłając je jako załącznik do formularza wyceny, e-mailem, faksem, pocztą oraz w przypadku większych prac firmą kurierską. Można również dostarczyć je osobiście do naszego biura.

9. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury, rachunku lub paragonu?

Tak, w każdym przypadku nasz klient otrzymuje fakturę VAT.
11. Gdzie dokładnie znajduje się siedziba Biura Tłumaczeń TRANSLEO?
Znajdą nas Państwo w budynku przy ul. Karmelicjiej 64, na 4. piętrze.

12. W jakich godzinach przyjmowani są interesanci?

W godzinach od 9:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku.

13. Do której godziny można najpóźniej zlecić tłumaczenie?

Do godziny 18:00 od poniedziałku do piątku.

14. Dlaczego na stronie nie ma cennika?

Zawsze staramy się w wycenach podawać najniższy akceptowalny przez nas koszt usługi, określany indywidualnie zależnie od potrzeb naszych klientów. Cena może się różnić w zależności od rodzaju tekstu, który chcą Państwo przetłumaczyć oraz języka, w jakim jest on napisany. Aby nieodpłatnie sprawdzić koszt, zapraszamy do wypełnienia formularza wyceny.


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ZAMKNIJ

Google+

Facebook